21 Kasım 2009 Cumartesi

Seni Seviyorum


En çok böyle günlerde sana ihtiyaç duyuyorum. Kimseye anlatamadığım şeyleri anlatabileceğim tek kişi olduğun için seni seviyorum...


Ne zaman susacağım hakkında fikrin olmadığı halde beni sürekli dinleyeceğini bilmeyi çok seviyorum...


Yanında herşeyden kendimi koruyabileceğimi düşünüyorum. Yanında kurşun geçirmez oluyorum. Yanında senin haricinde ki herşey önemsizleşmesini ve hayatımdaki en önemli şey olmanı seviyorum...


Yanında ağlayabilmeyi seviyorum. Altından kalkamadığım her yüke ve gözyaşlarıma ortak olmanı seviyorum...


Benim gibi dertli olmanı seviyorum. Para, pul, makam, mevki değil insanların yüreklerine dokunma derdimi anlayabilmeni seviyorum...


Seninle birlikte kurduğumuz hayalleri seviyorum. Hayallerimizin ortak olmasını, aynı hayalleri kurabilmeyi seviyorum...


Ölümün bile bizi ayırmayacak olmasını seviyorum. Sadece bu dünyada değil iki dünyada da seni sevebilmeyi seviyorum...


"Seni seviyorum" demekten korkmamayı seviyorum. "Seni seviyorum" dedikçe sevgimin artmasını seviyorum...


Beni sevdiğini bilmeyi seviyorum. Bu sevgiyi hissetmeyi seviyorum...


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de hala sevebilecek gücü ve umudu olan insanları görmeyi seviyorum.

Güllerevurgunum dedi ki...

umut fakirin ekmeğiymiş ;)

eskici dedi ki...

''Benim gibi dertli olmanı seviyorum. Para, pul, makam, mevki değil insanların yüreklerine dokunma derdimi anlayabilmeni seviyorum...'' İçimi en çok bu yaktı yazdıklarınızdan çoook uzun zaman önce ben de eşimle aynı yöne baktığımı ve aynı şeyleri düşündüğümüzü düşünürdüm meğer eşim çooktan benden vazgeçmiş ve ben bunu görememişim bile ve öyleki bunu kabullenmem bile çok zor oldu. Şimdi düşünüyorumda aşk tek kişilikmiş ben yaşamışım sadece eşimde yararlanmış:(