18 Ocak 2009 Pazar

Sıradanlık Cehenneminde Bir Adam


Lanetler okuyorum kendime. Neden bu kadar basitleştim? diye ! Nedir benim farklı olmamı engelleyen? Neden dünyaya ruhumdan bir parçacık bile serpemiyorum?

Herkese ama en çokta ruhumu şekillendiremeyenlere kızgınım.
Ham bir ruha sahip olmaktan utanç verici ne olabilir? Tabii ki; bunun farkında olmak !!

Nerdeydiniz ben küçükken ve dünya nedir bilmezken? Neden kendimi tanımama yardımcı olmadınız? Neden beni sıradanlık cehennemine hapsettiniz? Neden fark yaratma şansımı elimden aldınız?

Sanki ben anlamayacak mıydım bu dünyaya sadece beslenmek, çiftleşmek ve tüketmek için gelmediğimi? Neden bunu anlayacakken ve sorularım olacağını bilirken beni cevapsızlığa mahkum ettiniz?

Yeteneklerimi niye sivriltmediniz? Neden ülkemdeki +/-70 miyon gibi biri olmama izin verdiniz? Böyle yapacaktınız da niye kafama sıkmadınız? Suçum nedir ki beni sıradanlığa mahkum ederek intikam alıyorsunuz?

Beni sorularımla ve korkularımla başbaşa bırakan sisteme ve onun piyonlarına da lanet olsun.

Hiç yorum yok: