15 Ocak 2009 Perşembe

Bazen;


Bazen, hayat hızla geçsin istiyorum,
Bazen, hiç bitmesin istiyorum.

Bazen, her mevsim yaz olsun diyorum,
Bazen, en güzeli 4 mevsim diyorum.

Bazen,"herşey çok güzel olacak" gibi oluyor,
Bazen, "kahrolsun bu dünya" oluyor.

Bazen, içimden ağlamak geliyor ,
Bazen, erkekler ağlamaz diyorum.

Bazen, hayallere dalıyorum,
Bazen, gerçeklerden yakamı alamıyorum.

Bazen, isyanlardayım,
Bazen, bir koyundan farksızım.

Bazen, herşeyi değiştireceğime inanıyorum,
Bazen, kendimi değiştirmekten bile acizim.

Bazen, herşeyi seviyorum,
Bazen, herşeyden nefret ediyorum.

Bazen, canımı sıkıyorlar,
Bazen, can sıkan oluyorum.

Bazen, korkularıma yeniliyorum,
Bazen, korkularımı yeniyorum.

ve

Bazen, umutluyum,
Bazen de, ölümüne umutsuz.

1 yorum:

Selin dedi ki...

olur öyle... İnsanın ruh hali durmadan değişen bir şey :-/