25 Ocak 2009 Pazar

Trafik Canavarı Aday Adayı


M.S 2004 yılında aldığım ehliyete rağmen araba kullanmak için hiç bir dürtüye sahip olmadım. Yurdum insanları gibi 17.5 yaşında kursa kayıt olup 18 yaşına girer girmez ehliyet alan biri olmadım. Ama CV'de ehliyetin var mı? sorusunun boş kalması şık bir durum arz etmediğinden ehliyet aldım.

Fakat, son zamanlarda o kadar canım sıkkın ki; bir atraksiyon olsun diyerek, 300 ytl ye kıyıp bir hocadan ders aldım. ve....... evet artık bende bu 4 tekerlekli aleti kullanabiliyorum. Tabii, halen acemiyim ama İstanbul gibi zor bir parkurda sürebiliyorum. E-5'e bile çıktım :)

Fark ettiğim en önemli şey, bu araba kullanma hadisesini kafamda çok büyütüyormuşum. Neticede, belli kurallara riayet ve bolca pratik gerktiren bir olay. Hee bir de dikkat...Trafik çokça uyanık (?) ve çakalların cirit attığı bir ortam. Mesela, bütün tek yön yollardan hep araba çıktığını gördü bu bünye.

Ama, sürücülük keyifli birşey değil kesinlikle. Mecbur olmadığım durumlar haricinde de, araba kullanmayı düşünmüyorum. Araba almak bana her zaman çok kötü bir yatırım gibi gelmiştir zaten. Küçük bir şehirde yaşasaydım belki araba sürmek zevkli, almak ise mantıklı olabilirdi ama şimdi bütün taksiler emrimde zaten. Ne diye stres çekeyim :)

Bir de, park yapmak acayip zor bir hadise. Yapanların önünde saygı ile eğiliyorum.

Yalnız dün, hocam dediki "zamanla her insan trafikte sinirküpü olurmuş" ve sinirden kafasını tavana vururmuş. Yaa ben sakin bir insanım. Tamam arada bir panik olabiliyorum ama bu kızdığım için değil tamamen içgüdüsel.

Ne olur bende trafik canavarı olmayayım !!!

2 yorum:

t.u.b.a dedi ki...

hehe :) dikkatli kullan valla istanbul'un trafiğinde nerden ne çıkacağı belli olmuyor :)

Güllerevurgunum dedi ki...

tamam dikkat ederim. ama ölürsem kabrime gelmeyin istemem :P