25 Haziran 2008 Çarşamba

Keşke...


Keşke hiçbir şeyden korkmasam !
Keşke hiç pişmanlıklarım olmasa !
Keşke yarın ölecek ve hesap verecek gibi yaşasam !
Keşke gittiğimde beni özleyecek insanlarım olsa !
Keşke gittiklerinde özleyeceğim insanlarım olsa !
Keşke geçmişte değil gelecekte yaşasam !
Keşke konuştuğumda insanlar anlasa !
Keşke anlattıklarım bu kadar kırıcı olmasa !
Keşke insanları anlayabilsem !
Keşke insanlara kırılmasam !
Keşke bu kadar rutinlere takılmasam !
Keşke hayatı sonsuzmuş gibi zannetmesem !
Keşke büyük amaçların küçük bile olsa bir parçası olsam !
Keşke bu kadar rahatıma düşkün olmasam !
Keşke korkularımdan büyük heyecanlarım olsa !
Keşke elimdekilerin kıymetini bilsem !
Keşke ihtiyacım olmayan şeyleri istemekten vazgeçebilsem !
Keşke hiçbir şeyi gözümde büyütmesem !
Keşke düşündüğü gibi hisseden, hissettiği gibi inanan ve inandığı gibi yaşayan biri olsam !
Keşke mutluluğa inansam !
Keşke hayat bu kadar kısa ama bir o kadar da uzun olmasa !

6 yorum:

maça kızı dedi ki...

keşke lambada yaşayan bi cinim olsa dileklerimi gerçekleştirse:))

Güllerevurgunum dedi ki...

ya bu benim aklıma gelmedi. bende istiyorum cin. ama sonsuz dilek hakkım olsun :)

Adsız dedi ki...

hayatım boyunca gereksiz varolduğunu düşündüğüm tek kelime 'KEŞKE'... eğer gelmiş geçmiş bişey içinse bir de tam bir yıkım bence unut gitsin zaman geri gelmiyor kafa patlatmanın hiçbir faydası yok, eğer bir hayal içinse 'just do it never late'...

eskici dedi ki...

Sanki şu anda oğlumun düşündüğü ve bana çoğu zaman söylediği şeyleri okur gibiyim en çokta korkular kısmı çok benziyor maalesef oğlumu sağduyulu, barışçıl, saygılı yetiştireceğim diye uğraşırken; oğlum içine kapanık, asosyal,öfkeli, ve kendi tabiri ile pısırık birisi oldu:((( bu durumda benimde keşkelerim çoğalıyor haliyle geçmişte o anki refleksimi bile sorguluyorum şimdi. Sonuç çocuğum mutsuz ben mutsuz:(

Güllerevurgunum dedi ki...

Annelerin oğulları üzerindeki etkileri yadsınamaz ama herkezin yaşayacağı bir kader vardır ve gereğinden fazla kendine yüklenmemen gerekiyor. Hele ki artık değiştiremeyeceğin şeyler için.

eskici dedi ki...

Anneliğin şanından olsa gerek endişelilik.