20 Haziran 2008 Cuma

Yok Artık !!

Düzenli blog tutan bir çok kişi gibi bende birşeyler yazıcam Euro2008 de Türkiye'ye dair. Kendimi tuttum birşey yazmayayım diye ama mümkün değil.

Yaaa bunca yıldır futbol ile ilgilenirim. 1990 dan beri tüm dünya kupalarını 1992 den beri de tüm Avrupa Şampiyonalarını izledim. Bir sürü süpriz takım çıkar ilginç başarılar elde ederler. Ama Türkiye gibisini hiç görmedim hiç duymadım. Hiç taktik, teknik, strateji bilmem nesi olmadan yarı finale çıktı takım. Hele çeyrek final maçında boş kaleye rakip öle bir gol kaçırdı ki artık "yuhhh" dedim. Zira o pozisyon gol olmadıktan sonra Yüce gücün yanımızda olduğunu anladım. Gerçi 119. dakikada golü yiyince bir an şüphelendim ama 120+2 de alâkaya maydonoz gol olunca "heeh şimdi oldu" diye düşündüm.

Her neyse, 2001'de okul kantininde arkadaşlarımla oturmuş toplu halde dua ediyoruz. Duamızın konusu "Allah'ım bize ömrümüzde hiç olmazsa birkez dünya kupası göster".O dönemde hiç kimse dünya kupası yaşamamış :) İçimizde mübarek olanlar varmış ki, Allah duayı kabul etti ve 2002 de dünya kupası gördük. Hatta yarı final oynadık. Bu bir rüya idi. Zaten ondan sonra ki 2 büyük organizasyona katılamayarak bunun rüya veya tesadüf olduğunu ispatlamıştı ki, bu sefer 2008 oynuyoruz. Hem de yarı finale kaldık.

Şimdi tekrar konumuza dönersek, 6 yıl aradan sonra yine yarı final oynuyoruz. Artık tahmin falan yürütmenin manasızlığını bildiğimden sadece maç saatini beklemeye koyulacağım :) Ama 2008 yazı unutulmaz bir futbol yazı oldu.

Bu arada millet dışarıda "şehitler ölmez vatan bölünmez" diye nâra atıyor. Ne alâka?

Biri bana deseydiki bu turnuvada yarı final oyanaycaksınız, ben ona en kibar ifade ile "yok artık" derdim. Nitekim, oy verdiğim anketlerde hep Türkiye ye grup 3. lüğü vermiştim. Ama ne mutluyum ki yanıldım.

OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Hiç yorum yok: