19 Mayıs 2011 Perşembe

Tatil Alarmı




Uzun zamandır bu kadar çok tatile ihtiyaç duyduğum bir dönem yaşamadım. Son bir yıl o kadar değişken ve inişli çıkışlı oldu ki; zihnen ve fiziken beni harap etti. 1 kez iş 2 kez şehir değiştirdim ve herbir değişikliğin kendi içinde de sorunları vardı.



Şimdilerde hayatım biraz durağan hale geldiğinde bedenim tatil alarmı vermeye başladı. Sabahları kalkarken zorlanıyorum, konsantrasyonum her zamankiden daha da düşük. 3-4 gün hiç kalkmadan uyusam sanki ancak şarj olacakmışım gibi geliyor.


Bu yıl tatilim ramazan ayının son 2 haftasında olacak. Bu şekilde biraz rahat bir ramazan geçirmeyi hem de ölü sezonu atlatmayı umuyorum. Planım ise çok basit: Evde gündüzleri yatış geceleri sabaha kadar ayakta kalmak. Bir yerlere gitmek ramazan dolayısıyle çok uygun görünmüyor ama belki de kalan iznimi bir yerlere gitmek için kullanabilirim.


Ama acilen tatil başlasınnnnnn........

Hiç yorum yok: