29 Mart 2011 Salı

En İyi Dostum Nivea Soft



Canım sıkılıyor bu ara. Eskişehir’i sevmedim. Saçma sapan bir yer burası. Türkiye’nin geri kalan yerlerine bahar gelmiş olmasına rağmen buraya uğramadı henüz. Hava çok soğuk. Ellerim ve yüzüm çatladı. Nivea soft’u düzenli kullanan bir metroseksüel olma yolunda ilerliyorum.


Eskişehir insanı da bir hayli acayip. İlişki kurulması zor soğuk ve alık tipler. Böyle bir yerde yaşadıklarına göre aksi de düşünülemez sanırım.


Ama en kötüsü, iş ile ilgili sıkıntılarım. Gün geçmiyorki sinirimi zıplatıp asabımı bozacak bir olay cereyan etmesin. Zaten dev gibi egosu olan biriyim bir de bu tür bir iş ortamında feci halde hırpalanıyorum. Canım istanbul’u bırakmanın ödülü bu mu olacaktı? Diye düşünmüyor değilim. Allah’tan sabır diliyorum ama ne kadar dayanabilirim ondan emin değilim. Deadline 2012 Haziran demiştim ama ben yine de alternatif arayışlarına girmeyi düşünüyorum. Bir daha ki kışa Eskişehir de kalırsam zaten ya sıkıntıdan ya da soğuktan ölürüm.

Hiç yorum yok: