9 Ekim 2008 Perşembe

Keşke (2)


Keşke, her gün bayram olsa.
Keşke, Türkiye çöl olmasa.
Keşke, Olimpiyatlar, Avrupa Şampiyonası, Dünya Kupası, Türkiye'de olsa.
Keşke, pazartesi sendromu olmasa bütün, günler cumartesi gibi olsa.
Keşke, her zaman 2+2=4 olsa.
Keşke, birimiz hepimiz-hepimiz birimiz için olsak.
Keşke, hayallerin hiçbiri hayal kırıklığına dönüşmese.
Keşke, acıları hemen unutsak mutlulukların tadı ömürlük olsa.
Keşke, gelecek garantisi diye bir şey olsa.
Keşke, sadece istediğimiz şeyleri düşünebilsek.
Keşke, çevremizde sadece istediğimiz insanları tutabilsek.
Keşke, bilim insanları haplar icad edip bu yemek için harcanan zamandan beni kurtarsa.
Keşke, herkesin bir gün Fenerli olacağı gün, bugün olsa.
Keşke, vize denen bela olmasa ülkeler arası seyehat için sadece istemek yetse.
Keşke, çekilen fotoğraflarla birlikte o andaki duygularıda ebedileştirebilsek.
Keşke, birbirimiz anlamak için aynı dili konuşmak yeterli olsa.
Keşke, zaman makinası olsa.
Keşke, herkes istediği işi yapsa ve yinede hayatını idame ettirebilse.
Keşke, "yurtta sulh cihanda sulh" olsa.
Keşke, patates kızartması, çikolata, hamburger ve hamur işleri sağlığa zararlı olmasa.
Keşke, hayatta "Undo" butonu olsa.
Keşke, açgözlülük olmasa ve refah eşit paylaşılsa.
Keşke, damlaya damlaya göl değil okyanus olsa.
Keşke, hayattaki başarı ve başarısızlık kriterleri ÖSYM sınavları gibi olsa ve sıranı kendi performansın ve kaderin belirlese. Ailen, ülken ve torpillerin etkisi olmasa.

NOT: Keşke yazısının devamı.

4 yorum:

Selin dedi ki...

ama ben yazacaktım bunu :( tasarlamıştım kafamda, bu ara listelere takmış durumdayım ya, yeni listem de keşke dediklerim üzerine olacaktı. sanırım daha hızlı olmalıyım :D

Güllerevurgunum dedi ki...

Valla hızlı olan kazanır ;)

Sen benim yazacaklarımı elimden alırken iyiydi di mi? ohhh olsun işte :)

Bugün iş te pek zamanım olamadı arkası gelecek ;)

Selin dedi ki...

hımm yarış yapıyoruz demeeeeek, bunu öğrendiğim iyi oldu :D

ben sana aynılarını yazma mı dedim hem, yazsaydın sen de ne olacaktı ki :( şimdi ben birkaç hafta geçtikten sonra bir "keşke" listesi yapmaya kalksam yapamayacak mıyım :( off çok duygusalım bugün :((

:D

Güzel bir liste olmuş :) katıldığım "keşke"lerin var bolca. müsait bir zamanında devamını getir, biz okuruz :))

Güllerevurgunum dedi ki...

özgür laik demokratik 1 hukuk devletinde isteyen istediğini yazar. Sende yaz ;P

bu arada benimle aynı şeyleri düşenen birilerinin olduğunu bilmek iyi oluyor. Çok sık tattığım bir duygu değil. Teşekkürler :)