8 Kasım 2011 Salı

Sanırım PS3 Alıcam


Bayram dolayısıyla bazı eski arkadaşları görme fırsatı elde etmek benim için çok zevkli konulardan biridir. Tabii bu arkadaşlarımın çoğu da benimle birlikte ortak bir zaafa sahipler. PC oyunları..........

Hayatımda strateji oyunlarına ayırdığım zamanı çince öğrenmeye harcasaydım, çinlilere çince öğretiyor olabilirdim. Bu konu da o kadar zayıfım ki, yıllardır oyun almıyorum zira aldım mı başından kalkmadan beynim ambele olana kadar başında kalıyorum. Futbol menejarlik, ekonomi, medeniyet, askeri her türlü strateji oyununda master class seviyedeydim. İş güç araya girince artık sadece briç konusunu hobileştirdim.

Bununla beraber eski arkadaşımla bayram için buluştuğumuzda içimdeki şeytanı dürten bir olay cereyan etti. PS3, pro evoluation soccer turnuvası için organizasyon varmış ve gece bir arkadaşın evine davetliydik. Evli olan evsahibimiz eşini annesine yollayarak evi kadından arındırdıktan sonra tamamen erkek egemen bir ortamda 12 saat sürecek maratona başladık. Sonuç: joy pad tuttmaktan dolayı nasırlaşan bir sol parmak ile ağrıyan 2 elim.

Aslında ben strateji haricindeki oyunları pek beceremiyorum. Araba yarışlarını, spor oyunlarını ya da first person shooter oyunlarının mutlak sonunculuk adayıyım ama bu beni oynamaktan alı koyamıyor. Ne de olsa önemli olan yarışmak.

3 yıl aradan sonra PES oynayınca ilk turnuva da 6 maçta 1 puan alabildim ama 2. turnuva da başarılı bir oyunla son maça kadar şampiyonluk iddiam sürdü. Yalnız bütün gece oyun oynadıktan sonra eve pert halde geldim ve sanırım bu şeyler için artık yaşlıyım.

Çok eğlenceli bir geceydi ve benim için rutine ciddi bir renk kattı. Yılar var ki arkadaşlarımla sabahlamamıştım ve biraz da nostaljik oldu. Acaba diyorum bende mi PS3 alsam???

Hiç yorum yok: