2 Kasım 2008 Pazar

Briç Faciası


Şimdi efenim, ben bu briç olayına 3-4 sene evvel girdim. Aslına bakarsam, çok geç girmişim. Keşke, üni zamanlarında girmiş olaydımda şimdi master olabilirdim belki. İşle birlikte çok zaman ayıramadığımdan da bir türlü geliştiremiyorum. Gerçi, internette oynadığım zamanlar çok daha iyi onayabiliyorum. İşin sadece matematiğine hakim olmak benim beyin fonksiyonlarıma oldukça uygun. Ama, masada oynamak çok farklı. Dış etkenler, matematik algımı etkiliyor. Bir de, briç her ne kadar beyefendi-hanımefendi sporu olsada terbiyesizler ve hilekârlar olabiliyor.

Herneyse...

Efenim, biz bu hafta Cumhuriyet Turnuvasına katıldık. Hayatımda ilk kez bu büyüklükte bir turnuvaya katıldım. Maalesef ümitlerimin ve beklentilerim çok gerisinde kalan bir performans gösterdik ekip olarak. İlk turda elendik maalesef :-( Özellikle başlangıç roundlarında büyük heyecan yaptım. Neden oldu anlamadım ama bir kaç irrasyonel deklarasyon bizi faciaya sürükledi. 2. bölümde şahaser savunmalarım ve ilham verici ellerim olmasına karşın bu seferde ortağım su koyverdi :) Böylelikle ilk bölümde ben ikinicisinde onun hatalarıyla elenmiş olduk. Ama eğlenceli bir gün oldu. Bir o kadarda uzun ve yorucuydu. Taaaa Tuzla'da yapıldı organizasyon ve dönüşte gece vakti boğaz trafiği vardı. İnanması zor ama gerçek :S

Hiç yorum yok: