4 Kasım 2008 Salı

Özlüyorum





Pécs'i çok özlüyorum. Bugünlerde daha sık aklıma gelir oldu. Hayatımın en eğitici, eğlenceli, tasasız ve süprizlerle dolu bölümünü yaşadığım yerdi Pécs. İnsanın içinde hicran yaratan olaylar, yerler, kokular ve şarkılar vardır. Pécs'i hatırlamak bende böyle duygular yaratıyor.

Bugün yine, Citrom Utca, Szechenyi Tér, Falsomalom Utca'yı hatırladım. Villâny anılarım depreşti. Pizza partilerinin zevki bir başkaydı. Durup dururken aklıma geliyorlar. Çok güzel günlerdi.... İçimdeki hüzün mü, keyif mi tam tarif edemiyorum. Tekrar oralarda olmak isitiyorum. Evimin penceresinden manzarayı seyretmek istiyorum. Tekrar, İstanbul'u özlemek istiyorum. Ama biliyorum ki; oralara gitsem bile herşey değişik olacak. Çünkü, mekânlar aynı bile olsa insanlar değişti. Orayı keyifli hale getiren Asaf, Tomoko, Bea,Brigi,Frida,Anan, Juji, Peter olmayacak tekrar.

Bütün o insanları da çok özlüyorum. Belki kısa süre kaldığım ve sadece güzel şeyler başıma geldiği için bu şekilde hissediyorum. Fakat, bu hissettiklerim 100000 yıl geçsede hiç değişmeyecek. Hayatımın bu en güzel ve özel dönemini tekrar yaşamak isteği ise hep arayacağım bir şey olacak.

3 yorum:

Wilwarin dedi ki...

Kıyamam =( Yer ismini ve bikaç olayı değiştirsek sanky benim adıma yazmışsın =((

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Melek

LeVaMi dedi ki...

inanmiyoruuummm resmen ayni yaziyi yazmisim:))) valla okurken ben bile huzunlendim o kadar tanidik duygular :(((