3 Kasım 2010 Çarşamba

Affet Beni Blog


Ben genlerine tembellik gömülmüş kendisinden nefret eden biriyim. Tek zevkim bu blog ama ona bile zaman ayırmıyorum. Hee tabi geçerli mazeretlerim var. Yoğunum, yalnız yaşıyorum, okul var, takım elbise giyilecek bir işim ve dolayısıyla yığınla ütü ve çamaşırım var falan filan...

Ama yine de hissettiklerimi ve aklıma gelenleri yazmazsam, zaman zaman yazdıklarımı okumazsam bir yanım hep yarım kalmaz mı? Nasıl anlayacağım gelişip gelişmediğimi? Hayatım hep rölatif kalmaz mı eğer yazıp okumazsam? Mutlaklığa nasıl ulaşırım? Günlük yaşayıp günlük düşünmekten kendimi nasıl korurum?

Di mi?

Affet sen beni blog, idare et demiyorum tam tersine haklısın diyorum. Neden tembellik ediyorum ki?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence de tembelsin:)) Hatta bu ara severek okuduğum birkaç blog yazarı oldukça tembelleşti. Silkenip kendinize gelin anacım.

Güllerevurgunum dedi ki...

tamam..silkinicem söz:P