7 Kasım 2010 Pazar

İtiraf Ediyorum AVM'leri Seviyorum !!!



Tamam AVM leri seviyorum. O insan eliyle yapılmışlık, standard mağaza dağılımı, parlak zeminler ve ışıklandırma beni cezbediyor. Acaba bu antikapitalistliğimle çelişiyor mu?Büyük bir ikilem bu. Avm sevgim ve ideolojim. Dünyanın heryerinde aynı olan bu AVM yapısı aslında nereye gidersen git seni memlektinde hissettiren birşey.

Şimdi, bazı globalleşme karşıtları tek tipleştiren bir eğilimi olan AVMleri sevdiğim için beni kınayabilirler. Haklıdırlar da...

Peki, ama gönül ferman dinlemiyor ki! Haftasonu olmadığı sürece, boş zamanlarda avm gezmeyi seviyorum. Bazı markaları takip etmeyi, yeni şeyler var mı diye kontrol etmeyi seviyorum. Tanrı beni affetsin :(

Peki, avmlerin sevmediğim yönü yok mu? Pazar günleri avmleri sevmiyorum mesela. Özellikle nefret ettiğim şey, çekirdek ailelerin sabahtan akşama çocuklarını da alıp avmleri gezmeleri. Neden???Yaw evde oturun, ya da gezecekseniz açık havada gezin, akraba ziyaret edin. ne işiniz var avmlerde?

Ama düşününce bulabildiğim tek kötü şey bu. Dubai'yi sevme nedenim neyse avmleri de aynı nedenden seviyorum. Yapaylığı ve sanal mükemmellik iddiası nedeniyle. Ben bir yüzeyselciyim(bu kelimeyi de yeni uydurdum. Türk diline armağanım olsun)

Hiç yorum yok: