29 Eylül 2008 Pazartesi

Ay em nat LOST (1)


Geçenlerde yaptığım bir listem vardı. Tam bağlıyıcığı olmayan bu listeye göre LOST'u da izleyecektim.

Öncelikle her türlü popüler şerye karşı acayip bir alerjim ve hatta gıcığım var. Bu yüzden LOST'u daha önce gündemime hiç almadım. Ağzı olanın yorum yaptığı ve "süper" dediği bir diziyi izlemek hoşuma gitmiyordu. Her neyse, bayram tatili vesilesi ve önümde 2-3 oruçlu günü evde geçirme gereği duyunca zaman geçirmek için elimde ya football manager ya da LOST kaldı. Fimler de var ama süreklilik arz eden birşeylerle uğraşma gereği duydum. Beynimin ambele olup başka şeylerle ilgilenmesini engellemem lazımdı. Bir tür uyuşturucu :P

Bu şekilde girdik bizde LOST dünyasına...

Şimdi kendimce birkaç izlenimimi kayıt edeyim de sonra kendimle çelişecek miyim bir kontrol ederim :)

1- LOST beni şu ana kadar (2. Sezon 13. Bölüm itibari ile) heyecanlandırmadı maalesef. Belki de ön yargılarımın neticesi. HEROES ya da PRISON BREAK teki heyecanı yok :( Zaten heyecanı olsa oturup yazmak yerine izliyor olurdum sanırım :)

2-Oyuncuların abartıldığı kadar iyi olmadıklarını düşünüyorum. En iyi oyuncular Hurley, John, Charlie. Baş rollerdeki esas oğlanlarla kızlar sadece fiziksel özellikleri nedeniyle baş roldeler bence.

3- Bazı tahminler yürütmüştüm filmin çeşitli bölümlerinde.

a-Boone, Shannon ve Micheal ölür demiştim. Şu ana kadar Micheal ölmedi. Gerisi Hakkın rahmetine kavuştu bile :)

b-Adada başka kurtulanların olması lazım diye düşünmüştüm ve gerçektende varmış. 2. sezonda görüldü:)

c-Sığınakların 2. Dünya savaşından kalma olması gerekiyor ama henüz bu konuda bir belirti yok. Sanırım yanıldım :(

d-Claire'in bebeğinin daha ön planda olacağını sanmıştım ama olmadı.

e-French Chick (Rousse diye yazılıyor sanırım :P) bence iyi bir kadıncağız ama henüz bir atraksiyon yok bebeği kaçırması haricinde. Sonuca etki edecek bir hareket bekliyorum kendisinden.

f- Genel olarakta eğer bütün bu anlatılan bir tür rüya, momento ya da zaman kırılması falan olarak ortaya çıkarsa hiç şaşırmam.

g- Bence yazar filmi 2. sezon bitirmek istedi ama popüleriteden dolayı bitiremedi. Bir sonuca doğru gider mi dizi emin değilim?

4- Neticede zaman geçirmek için iyi ama fanatik olunacak kadar kaliteli gelmedi bana dizi. HEROES'u gece gündüz izleyerek bitirmiş biri olarak yavan kaldı :(

Neyse daha önümde 1.5 sezon var. Belli mi olur belki yanılırım?

Hiç yorum yok: