25 Aralık 2008 Perşembe

Uykumu İstiyorum


Başıma bir örtü geçirip günün tamamını yatakta geçiresim var. (Gerçi havaların soğuk olmasından dolayı bir örtünün yeterli olmayacağını biliyorum ama artık bakıcaz duruma göre...)

İnsanların kendilerini uyuşturmak için kullandıkları değişijk olaylar vardır. Benim beynimi uyuşturmak için kullandığım şeyler çok konvansiyonel şeyler değil. İçki, marihuana ya da bilimum uyuşturucularla hiçbir alakam olmadı. Bu saatten sonra da olmaz. Ama sınırsız uyuma yeteneğine sahibim mesela. Her türlü psikolojik durumda uyuyabilen biriyim. Hatta, uyumak gibi bir hobim olduğunu söyleyebilirim.

Soru: boş zamanlarınızda ne yaparsınız?

cvp: Uyurum.

Bu benim için gayet uygun bir dialog örneği olabilir.

Bugünlerde dünyanın geçtiği ekonomik bunalım beni de bunalttı. Somut olarak hayatıma yansıyan bir sorun yok henüz ama, "fear of death is worse than death itself" felsefesinde olduğu gibi her an birşeylerin olacağından korkarak yaşamak rezalet.

En az bunun kadar rezalet olan başka bir şey ise, sürekli felaket tellalı olan medya. Yahu hiç durmadan bu kadar negatif yayın yapmaktan bıkmıyorlar mı? Kusucam resmen. Yok ABD' de şu firma batmış, İngiltere'de bilmem ne endeksi dip yapmış, Almanya göçmüş, Fransa ayvayı yemiş gibi muhabbetlere tahammülüm kalmadı artık. Bunları duyarak resmen içimdeki hayat enerjisi söndü. Kaldıki, dediğim gibi negatif bir durum yok rutin hayatımda.

Şimdi kendimi bütün dünyadan soyutlayarak bütün kötü günler geçene kadar hiç evden çıkmadan yaşamak istiyorum. Uyumak, uyumak ve uyumak. Uyandığımda hiç olmazsa beyaz saç tellerimin sayısı artmamış olursa bunu da bir kazanç sayacağım.

Aslında çok basitçe hiç birşeyi dinlemeden ve izlemeden de yaşabilirim belki ama işe geldiğim an da bu mümkün olmuyor maalesef. Ben izleyip dinlemesem bile birisi mutlaka konuyu açıp geyiğe başlıyor. üfffffffffffffffffffffffffff

Bu durumda artık tek güvenilir liman uyku kalıyor bana :P

1 yorum:

e.d dedi ki...

kardeşini öldüren gencin haberini kaçırmışsın...kardeş sıfatını kullanmış yani bir süre.