2 Aralık 2008 Salı

Deprosyanda Değilim, Stabilite İstiyorum


Bazen içimden dünyaya küsmek geliyor. Sabah yataktan kalkmadan saatlerce uyumak istiyorum. Kalktığımda da dünyada ki hiçbir konu ile ilgilenmeden beni tamamen soyutlayan tek başıma yapabileceğim şeylerle uğraşmak geliyor içimden.

Etrafıma bir koza örüp içinde yaşlanmak ve ölmek fena olmazdı hani. Çünkü bakıyorum da, beni mutsuz eden ve üzen şeyler aslında benimle alakası olmayan ya da random olarak bana musallat edilmiş şeyler. Halbuki, kendimi soyutlayabilsem ve sadece kendim olsam bu dertler kalmayacak. Hiç üzülmeyeceğim. Tabii, dezavantajı da olacak bu durumun. Küllüm rutin bir hayat demek bu. Ama benim hayatımın rutinini bozacak şeyler (genelde) kötü şeyler olduğundan istemiyorum onları. Rutine razıyım.

Ömrümün geri kalanının bugünüm gibi olmasından gayet mutluluk ve huzur duyacağım. Maalesef bu mümkün değil ! :-(