22 Temmuz 2011 Cuma

Monotona Bağlamak...OHHHH Beeee!


Acayip yoğun bir dönemin ardından hayatım biraz olsun dinginleşti. Henüz işimin yoğunluğu azaldı diyemem ama yoğunluğun bile bir rutini oldu diyebilirim. Çok yorucu olmuyor artık ve benzer şeyler yaptığından kafamı çok meşgul de etmiyor.

Eskişehir'e ise tamamen alıştım ve bundan da büyük keyif almaktayım. Her haftasonu şehir dışına gitmemi gerektiren durumlar ortadan kalktığından beri haftasonlarımı malak gibi yatmak, bol bol briç oynamak ve dizi izlemekle geçirebiliyorum.

Evim ile işim arasında ki mesafenin 10 dk olması ise ayrı bir lüks. Hayalini bile İstanbul'dayken kuramayacağım bir durum var. Öğlen yemeklerine bile genelde eve gelebiliyorum. Tabii evde yiyecek birşey olmadığından atıştırma oluyor yemek faaliyetim ama olsun...

Son 1 yıldır feci bir kaos vardı hayatımda ama son birkaç haftadır ilkkez önümü biraz daha görebildiğimi hissediyorum. Trafik gibi insan ömrünü yiyen bir olgunun hayatımda olmaması da düşünce ve ruh sağlığıma iyi geliyor.

Buraya kadar herşey iyi de tek kötü olan şey monotona bağlamakla birlikte nüks eden içimde ki yalnızlık duygusu. Burada kimseyi tanımadığım gibi arkadaş edinebilecek ortamlardan da uzağım. Bursa'da iken iş arkadaşlarımın varlığı önemli bir destek iken şu an one-man show olarak rutini idare ediyorum.

Yaz dönemi bittikten ve yıllık iznimin ardından belki daha sosyal olabileceğim ortamları keşfedebilirim. Yanii UMARIM !

Hiç yorum yok: