1 Ağustos 2011 Pazartesi

Bir Tembel'in Güncesi


Acayip tembelim ben yaaa. Modern tıbbın bu tembellik illetine bulacağı çareyi heyecanla bekliyorum. Yapmak istediklerim haricinde hiçbir şey yapmayan biri oldum çıktım.

Azıcık kassam ve mecburen yapmak olduklarımı da yapsam hayatım inkişaf edecek ama kendimde ekstra kasış için motivasyon bulamıyorum. Kasarak elde edeceğim şeylerin kasmam sırasında katlanacağım mutsuzluğa değmeyecine dair bir hissiyatım var maalesef.

Daha çok çalışıp para kazanmak mümkün mesela. Ya da yeni bir dil öğrenmek, yeni bir genel kültür alanında kendini geliştirmek falan da olabilir. Hatta tembellikten, tatili bile evde geçiricem. Belki Dubai'ye giderim diyordum ama direkt olarak üşendim yine. Tabii bir de kafa dengi biri olmadığı için kendi kendimin fotorafını çekmek zorunluluğu da tatil planlarını belirlemem de etken oluyor....

Canımın hiçbir şey yapmak istememesinden dolayı gece gündüz briç oynayıp Civilazation IV'te medeniyetler kurup yıkıyorum. Anti-sosyalliğin kitabını yazıcam kısmetse. İşe gidip gelmek benim için sosyal aktivite sayılmaya başladı. Yuhhhn!

Erkekliğin kitabı ile Bedewiliğin kitabını yazmıştım ve üçlemenin son eseri anti-sosyalliğin kitabı olacak.

Allah sonumu hayır etsin...

Hiç yorum yok: