6 Şubat 2009 Cuma

Valla Depresyona Girmicem !! CARPE DIEM



Hani, bu depresyon ilginç bir kavram oldu. Sanki günlük literatürün bir parçası. Yahu biz millet olarak ne kadar depresyona meraklıyız yaw...

Depresyona girenin çıkanın haddi hesabı yok. Ben sürekli depresyona meyilli biri olarak bile, artık ağız tadı ile depresyona giremez oldum. Sırf millet girip çıkıyor ve ayağa düştü diye artık girmiyorum depresyona falan. Banal bir olgu. Ben direkt kafama sıkıcam :P

En iyi arkadaşımın askere gitmesi, yan komşumun işini kaybetmesi, petkim hisselerinin aldığımdan beri 1 TL hisse başı değer kayıp etmesi ve her an işssiz kalabileceğim ihtimali bile beni depresyona sokamıyor artık.


Ne diyoruz;

Vur patlasın çal oynasın... Gün; bugündür...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ya nedir bu carpe diem :S hep merak ettim ama cevap bulamadım :D

Güllerevurgunum dedi ki...

bir hayat felsefesi bir anlayış.Hedonistlerin kullandığı bir tabir. Latince.

ama kutsal bilgi kaynağı ekşi sözlük derki; anı yaşamak, geleceği düşünmemekmiş.

Umarım yararlı olduk efenim :)

Adsız dedi ki...

ah be güzel kardeşim sen depresyona girmişsin gitmiş de haberin yok emme bu depresyona girmek çıkmak insanın elinde değil ki yauw meret geldi mi gitmek bilmiyo